fredag, november 14, 2014

Jag tycker inte om!

... när jag stickar efter en beskrivning som verkar veta vad den menar, eller inte.
Fast då inser jag att de har förstås bytt plats på A och B! Såå måste det ju vara!
Och så fungerar den teorin en stund och sen ...
har det hänt nåt med A och B:s placering igen ...

Det kan vara något med mig, att jag inte är tillräckligt uppmärksam. Men jag anar att det kan vara nåt med beskrivaren också.

I nuläget säger jag inte mer om vad som försiggår på stickorna. Man kan inte göra det hur som helst alla gånger ...

4 kommentarer:

englundskan sa...

Känner igen det där.
Ett fel som jag ofta gör är att inte läsa den klargörande texten för beskrivningen.
Suck.

Liisa sa...

Jag drar oftast den förhastade slutsatsen att det är fel i mönstret innan jag kollat ordentligt... Lycka till!

Bloggblad sa...

Det där låter som överkurs i mina öron...

Cecilia N sa...

Nån gång framåt nästa år kanske det går att förklara närmare. Eller så låter jag bli.
Nu är projektet i hamn i alla fall.
Huruvida jag ska sticka det en gång till för att se om det är mig eller beskrivningen det är fel på är höljt i dunkel.
Eller nä. Varför ska jag bevisa det ena eller det andra.
Jag blev klar. Det räcker.