fredag, december 08, 2006

Dagen efter...

... kan man konstatera att det var kanske inte sååå smart att dricka två baljor kaffe på stickcaféet igårkväll...

Eller ja, det kunde jag konstatera redan vid halvtvåtiden i natt då jag fortfarande inte somnat.

Men det var väl det enda som var fel.
Trevliga stickerskor träffade jag. Tre förutom min chaufför.
Jag blev färdig med det som den blåkuliga stickkalendern hade trott jag skulle vara klar med den 2 dec... Jag är oförbätterligt efter där... Men garnet räckte! Fick t o m en halvmeter över! Bild kommer senare.

Jo förresten, en sak till var inte så bra. Belysningen. Att sticka i mörkblått garn längst inne i hörnet var ingen höjdare i det avseendet. Som tur var fanns en reklamskyltstv ovanför mig och ibland visades en nästan vit reklambild. Den gillade jag!

Inga kommentarer: