lördag, februari 27, 2010

OT

Så går det när man inte röstar.

Förlåt Sibel!

5 kommentarer:

Howdy Sailor sa...

Jag låg sjuk och svettig i rummet intill och kunde bara höra men inte se festivalen, men nog tyckte jag att Sibel lät klatschigast. Sen sa i och för sig dottern att dansarna såg ut som trafikljus, och då blir man ju lite tveksam.

Lotten Bergman sa...

Men vad skådar jag! Ett blogginlägg utanför stickramarna! Är detta en trend?

Cecilia N sa...

Nej. Det händer, men det är inte så ofta.
Kanske skulle ha etiktetterat OT-inläggen också så skulle du fått se.

Bloggblad sa...

Vad betyder OT?

Jag gillar Sibel annars, men den här låten gillade jag inte. Jag tyckte bäst om Anna B och Peter J.

Sen tycker jag det var synd att Py blev nästan som en parodi, jag som så gärna vill att medelålders tanter ska få vara med. Fast mello tycker jag ändå är en ungdomsgrej. Det finns annat för oss...

Cecilia N sa...

OT betyder Off Topic. Alltså "utanför ämnet".