tisdag, mars 07, 2006

Strålande vackert vinterväder

Nu har jag gått en lång promenad. Och så tänkte jag förtjust på att koftan, sockarna, vantarna, sjalen och mössan jag hade på mig, har JAG stickat. Visst kan man bli glad av sånt?

Makens tvåändstickade tröja tuffar på. Nu är det "bara" 35 cm kvar på ärmen. Och så förstås avmaskningen på polokragen. Ska försöka mig på sån där sydd avmaskning. Men det får bli en dag när jag känner att jag har hela huvudet med mig.

Jag handlade guldmedaljspresent till en av OS-stickdeltagarna, men jag hade ju glömt adressen hemma, så det får dröja nån dag till.
Men då får jag två ärenden till "posten" för där ligger nu min fådda digitalkamera och väntar på mig! Sen ska ni få se!

Som ni ser så har det hänt liite i högerspalten. Men fortfarande finns det mycket kvar att göra.

Inga kommentarer: