torsdag, mars 26, 2020

Avmaskat

Jag tänkte att det skulle vara snyggt att inte ha vita maskor på avmaskningen, men ha den översta vita randen så långt ner som möjligt.
Sista maskan, som krokar i första avmaskningsmaskan blev lite vit på den ena. Duger.
En bild att ha som referens nästa gång jag stickar till maken: 22 cm från uppläggning till där hälen börjar.
Och så lika så lika i randningen … Inte så svårt att få till med så kort rapport. Jag tror det skilde ungefär en halvmeter på uppläggningstråden.

Köpt på LYS:en i skogen.

2 kommentarer:

Heidi sa...

Jag älskar kommentarer som talar om hur andra tänker kring randningen, när de använder självrandande garn:)

Såhär på bild kan man inte se någon skillnad på dom:)

Cecilia N sa...

Jag skulle säga att det syns inte i verkligheten heller.