torsdag, juli 09, 2020

"They gonna put me in a movie"

Kalixrocken nynnar på Ringo Starrs ovanliga sånginsats i beatleskarriären och ber om lite smink. 
Nä, vi dammar bara av dig lite. Det räcker.


Och så måste du ju ha nåt att jobba med också, sade jag, och kardade lite gotlandsull. Den vackra ryaullen var lite klistrig idag så det var lättare att jobba med gotlandsullen.


Sen gick vi ut. Och jag fick också vara med:


(Här fanns en liten stund en bild från filmen. Men bilden försvann.)
Själva filmen, som ligger ute på nätet, skulle jag vilja lägga in här, men jag lyckas inte. Tips mottages. (Den finns inte på youtube.)

4 kommentarer:

Heidi sa...

Den här godbiten kan du ju inte undanhålla dina trogna läsare:)

Cecilia N sa...

https://www.svenskakyrkan.se/arnas/vi-mots-till-gudstjanst
Där nånstans finns filmen ett tag till. Jag vet inte hur länge.
Helst hade jag ju bäddat in den hos mig, men jag kan inte.

Heidi sa...

Jättefin film! Tyvärr vet jag inte hur du gör för att lägga in den hos dig.

Cecilia N sa...

Tack!
Ja jag är lycklig över filmen. Den största elogen ska gå till klipparen som satte ihop den så fint.